Activiteiten

Binnen onze parochie zijn er allerhande activiteiten. Naast vrijwilligerswerk wordt er ook veel gedaan voor onze medemens. We werken daarbij samen met veel maatschappelijke organisaties en andere kerken in Zoetermeer. Ook organiseren we regelmatig thema-avonden binnen onze parochie in De Kapelaan en is er ruimte voor verdieping van het eigen geloof (zie ook Nicolaas.Leert). Voor jongeren wordt er regelmatig een leuke middag of avond georganiseerd door NicolaasJong, waarbij ontmoeting en gezelligheid voorop staan.

Bekijk onze activiteitenagenda - misschien is er iets voor u bij? Wees welkom!

Activiteitenagenda

Staat een activiteit er niet in? Heeft u een tip?

Kent u een activiteit die binnen onze parochie plaatsvindt of door ons wordt georganiseerd en nog niet in onze agenda staat?
Laat het ons weten! Mail uw tip dan naar info@hnpz.nl graag onder vermelding van naam activiteit, tijdstip, locatie en contactpersoon. En natuurlijk kunt u ook eventueel een foto (bij voorkeur in jpeg) en stukje tekst (in word of in de mail) ter toelichting meesturen mits deze voldoet aan onze privacyregels. Alvast dank voor uw tip!